Veel gestelde vragen

 

Op deze pagina vindt u de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Vul dan het contactformulier in of stuur een e-mail naar info@EsQualo.com of bel +31 (0)79-3030350. Onze klantenservice is bereikbaar van ma/vr:  9:30 – 17:00. We zullen uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden. 

 

Uw eerste bestelling
Dit is erg simpel; u surft door de verschillende categorieën op de EsQualo webshop en doet kleding in de Shopping bag. Als u de bestelling wilt afronden klikt u rechtsbovenin het scherm op de Shoppingbag en vervolgens op de knop "bestelling afronden". Volg de stappen in het scherm en uw bestelling is geplaatst.

 


Wat zijn de betaalmogelijkheden?
De kleding die u koopt in de EsQualo webshop kunt u betalen met IDEAL, VISA of Mastercard.


U bent uw inloggegevens vergeten, wat nu?
Geen enkel probleem, click op klant login pagina, hier kunt u uw wachtwoord opvragen en onder het kopje "wachtwoord vergeten?" Vul uw e-mail adres in en u ontvangt per e-mail een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen. Mocht u problemen hebben met het achterhalen van uw wachtwoord, dan kan u altijd mailen naar info@EsQualo.com


U wilt iets bestellen, maar u wilt u niet registreren, kan dat?
Natuurlijk, registreren is niet verplicht maar wel erg gemakkelijk indien u in de toekomst meer bestellingen wilt gaan plaatsen. Indien u hier geen gebruik van wilt maken dan vult u eenmalig uw gegevens in en kunt u verder naar de kassa.


Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?
Besteld u voor een totaalbedrag van €79,95 of meer dan zijn de verzendkosten gratis. Is uw totaalbedrag lager dan zijn de verzendkosten binnen Nederland € 6,95. Deze pakketten worden bezorgd door DHL. U kunt bestelling volgen via de Track & Trace van DHL, u kan precies zien waar en waneer uw pakket wordt afgeleverd. 


Verzendt EsQualo ook naar het Buitenland?
Ja EsQualo verzend ook naar het buitenland, zodra je het buitenlandse adres invoerd, wordt automatisch het tarief voor het betreffende land berekend.


Wat is de levertijd van de producten?
Indien de producten voorradig zijn, zullen wij uw bestelling zo spoedig mogelijk versturen. Reken op minimaal drie werkdagen levertijd, op zondag bezorgd DHL geen pakketen. Zodra uw bestelling verzonden is krijgt u hiervan een e-mail met een Track & Trace van DHL. Als u twijfelt of uw bestelling wel aankomt, neem dan contact op met onze klantenservice.


Uitverkocht artikel?
Regelmatig wordt het assortiment van de EsQualo webshop aangevuld met nieuwe artikelen. Daarom kan een artikel dat de ene dag uitverkocht is, de volgende dag toch weer gewoon te koop zijn. Wilt u een een artikel graag hebben maar is het uitverkocht? Er verschijnt een melding, vul hier uw e-mailadres in. Je wordt nu op de hoogte gebracht zodra je maat weer op voorraad is. Daarnaast kunt u natuurlijk naar uw favoriete EsQualo winkel gaan om te kijken of de kleding daar nog wel verkrijgbaar is. In onze Storelocator kunt u precies zien waar EsQualo te koop is.


Kunt u uw bestelling retourneren, als deze tegenvalt?
U kunt uw bestelling binnen een periode van 14 dagen retourneren. Uw aankoopbedrag wordt vervolgens binnen dertig werkdagen teruggestort op uw rekening, waarmee u de betaling heeft voldaan. 

De retourzending dient terug gezonden te worden naar:

EsQualo B.V.
O.v.v. Retouren webshop
Heliumstraat 210
2718 RS Zoetermeer


Vergoeding verzendkosten bij een terugzending
De verzendkosten komen voor uw eigen rekening als u besluit artikelen terug te sturen.


Wanneer krijgt EsQualo nieuwe collecties?
EsQualo levert minimaal vier maal per jaar een seizoenscollectie. Daarnaast zullen wij tussentijds nieuwe items leveren en zoekt EsQualo zelf ieder moment naar nieuwe trends en leuke producten die online gezet worden. Houd de webshop, twitter en facebook goed in de gaten om op de hoogte te blijven! U kunt u ook aanmelden voor de EsQualo nieuwsbrief dan ontvang uw het laatste nieuws, kortingen en shopping tips.

 

BACK TO TOP