Due to increased order volumes, your order may be delayed

Veel gestelde vragen

 

BESTELLEN

 

Hoe plaats ik een bestelling?

  1. Selecteer de juiste maat en kleur en klik op de knop ‘in winkelwagen’.
  2. Om de bestelling te vervolgen, klik je op de knop ‘shopping bag’ rechtsboven en klik je vervolgens op de knop ‘afrekenen’.
  3. Hierna doorloop je de stappen om de betaling te voltooien.

TIP: Maak een account aan, zodat je op ieder moment jouw gegevens en bestellingen makkelijk kan terugvinden.

 

Kan ik wat bestellen zonder een klantprofiel aan te maken?
Natuurlijk, het aanmaken van een klantprofiel is niet verplicht. Indien je hier geen gebruik van wil maken vul je eenmalig je gegevens in.

 

Kan ik mijn order wijzigen of annuleren?
Zodra jouw bestelling geplaatst is, kan je de order niet meer aanpassen of annuleren.

 

Kan ik mijn adresgegevens wijzigen?
Zodra jouw bestelling geplaatst is, kan je het adres niet meer aanpassen of annuleren. 


Uitverkocht artikel? Komt deze nog terug op voorraad?
Regelmatig wordt het assortiment van de EsQualo webshop aangevuld. Wil je dat wij je op de hoogte brengen wanneer een artikel weer op voorraad is? Vul dan je e-mailadres in bij het uitverkochte artikel. Via de Storelocator op de website kun je alle EsQualo partner stores vinden. Het kan zijn dat het uitverkochte artikel hier nog wel voorradig is. 

Wanneer krijgt EsQualo nieuwe collecties?
EsQualo brengt minimaal vier keer per jaar een nieuwe collectie uit.

 

Hoe kan ik de juiste maat vinden?

Bij elk artikel staat de lengtemaat in maat S weergeven en een algemene maattabel. Met behulp van deze maattabel kun je bij jezelf opmeten welke maat het best bij jou past. Mocht je toch nog vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice of stuur een privé bericht op Instagram.

 

BETALEN & KORTINGEN

 

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Wij hanteren de volgende betaalmethodes:

  • iDEAL
  • Giropay
  • Bancontact
  • Mastercard
  • Visa
  • eMaestro
  • PayPal

 

Kan ik meerdere kortingscodes gebruiken bij één bestelling?
Het is niet mogelijk om meerdere kortingscodes te gebruiken bij een één bestelling. Het kan zijn dat sommige kortingscodes niet werken op sale artikelen. 

 

BEZORGEN & LEVERING

 

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?
Bestel je voor een totaalbedrag van €79,95 of meer, dan zijn de verzendkosten gratis. Is uw totaalbedrag minder dan €79,95, dan hanteren wij de volgende kosten:

- Bezorging via DHL Nederland: € 6,95 per bestelling 
- Bezorging via DHL België: € 9,95 per bestelling 
- Bezorging via DHL Duitsland: € 9,95 per bestelling
- Overige EU-landen: € 14,95 per bestelling.

De pakketten worden bezorgd door DHL. Je kunt de bestelling volgen via de Track en Trace van DHL

 

Is een zending buiten Nederland, België en Duitsland mogelijk?
Ja, zodra je het buitenlandse adres invoert in het betaalscherm, wordt automatisch het tarief voor het betreffende land berekend.


Wat is de levertijd van de producten?
Reken op 1-3 werkdagen levertijd. Zodra de bestelling verzonden is, krijg je een e-mail met een Track & Trace van DHL. Als je twijfelt of je bestelling wel aankomt neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Mijn pakket is niet geleverd, wat moet ik nu doen?
In uitzonderlijke gevallen, kan het zijn dat je pakket vertraging heeft opgelopen. Check altijd eerst de Track en Trace van DHL waar je pakket is. Zijn er geen gegevens beschikbaar of krijg je een foutmelding? Neem dan contact op met onze klantenservice. 

 

Hoe kan het dat mijn track & trace code niet werkt?
Je kunt jouw pakket volgen vanaf het moment dat de chauffeur de route heeft aangemeld. Het kan tot 12 uur duren voordat de code werkt.

 

ESQUALO ACCOUNT & NIEUWSBRIEF

 

Wat zijn de voordelen van een EsQualo account?
Met een EsQualo account kun je sneller afrekenen en je bestellingen volgen. Via de nieuwsbrief word je op de hoogte gehouden van het laatste nieuws en exclusieve kortingen. 

 

Kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?
Na het inloggen kan je in het dashboard onder het kopje ‘nieuwsbrieven’ het vinkje uitzetten. Als je daarna op de knop ‘opslaan’ klikt, sta je niet meer ingeschreven. 

 

Ik ben mijn inloggegevens vergeten, wat nu?
Geen enkel probleem, klik op de ‘klantlogin pagina’ en klik op het kopje: wachtwoord vergeten. Na het invullen van je e-mailadres wordt er een link gestuurd naar het e-mailadres, vervolgens kun je een nieuw wachtwoord aanmaken. Lukt dit niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.

 

RUILEN & RETOURNEREN

 

Hoe kan ik mijn artikel retouren?
Artikel toch niet naar wens? No worries, je kan het artikel binnen 14 dagen retour sturen. Lees eerst ons retourbeleid voor je een artikel terugstuurt. Het aankoopbedrag wordt na ontvangst binnen 10 werkdagen teruggestort op je rekening. Je ontvangt per e-mail een bevestiging als je retour is verwerkt en terugbetaald. De terugbetaling wordt gedaan onder de naam: EsQualo Official Webshop.

 

Waar kan ik het retourformulier vinden?
Geen retourformulier ontvangen bij je bestelling? Klik hier om het retourformulier te downloaden. Vriendelijk verzoeken wij je dit formulier uit te printen en in het pakket toe te voegen. De retourkosten zijn voor eigen rekening.

 

Kan ik mijn items ruilen?
Een directe omruiling is niet mogelijk. Wij vragen je vriendelijk om het artikel terug te sturen en zelf een nieuwe order te plaatsen.

 

Kan ik een item uit de webshop retourneren in een EsQualo Partnerstore?
De items die via de webshop van EsQualo zijn gekocht, kunnen alleen worden geretourneerd naar het adres wat op het retourlabel staat. Artikelen die in de EsQualo Partnerstore zijn gekocht, kunnen alleen bij de desbetreffende winkel worden geretourneerd. 

 

Er is €6,95 extra gecrediteerd? Hoe kan dat?
Bij bestellingen boven de €79,95 vergoeden wij de verzendkosten naar jouw adres t.w.v. €6,95. Wij willen je erop attenderen dat wij deze kosten in rekening brengen wanneer de waarde van de geretourneerde items onder de €49,95 uitkomt.

 

CONTACT OPNEMEN

 

Ik ben geïnteresseerd om EsQualo te verkopen. Bij wie kan ik terecht hiervoor?
Dank je wel voor je interesse! Hiervoor kun je contact opnemen met onze klantenservice via de mail klantenservice@esqualo.com of bellen naar: +31 79 303 0 350

 

Mijn bestelling is niet compleet, wat moet ik nu doen?
Neem contact op met de klantenservice door te bellen naar: +31 79 303 0 350. Houd jouw ordernummer en klantnummer bij de hand.

 

Mijn artikel is beschadigd of ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?
Indien het item is beschadigd of je er een andere klacht over hebt, stuur dan een foto + ordernummer naar info@esqualo.com. Zo zien wij direct wat het probleem is en nemen wij contact met je op.








 

BACK TO TOP