Bestellen


Hoe plaats ik een bestelling?

Selecteer de juiste maat en kleur en klik op de knop ‘in winkelwagen’.
Om de bestelling te vervolgen, klik je op de knop ‘shopping bag’ rechtsboven en klik je vervolgens op de knop ‘afrekenen’.
Hierna doorloop je de stappen om de betaling te voltooien.
TIP: Maak een account aan, zodat je op ieder moment jouw gegevens en bestellingen makkelijk kan terugvinden.

Kan ik wat bestellen zonder een klantprofiel aan te maken?

Natuurlijk, het aanmaken van een klantprofiel is niet verplicht. Indien je hier geen gebruik van wil maken vul je eenmalig je gegevens in.

Kan ik mijn order wijzigen of annuleren?

Zodra jouw bestelling geplaatst is, kan je de order niet meer aanpassen of annuleren.

Kan ik mijn adresgegevens wijzigen?

Zodra jouw bestelling geplaatst is, kan je het adres niet meer aanpassen of annuleren.

Uitverkocht artikel? Komt deze nog terug op voorraad?

Regelmatig wordt het assortiment van de EsQualo webshop aangevuld. Wil je dat wij je op de hoogte brengen wanneer een artikel weer op voorraad is? Vul dan je e-mailadres in bij het uitverkochte artikel. Via de Storelocator op de website kun je alle EsQualo partner stores vinden. Het kan zijn dat het uitverkochte artikel hier nog wel voorradig is.

Wanneer krijgt EsQualo nieuwe collecties?

EsQualo brengt minimaal vier keer per jaar een nieuwe collectie uit.

Hoe kan ik de juiste maat vinden?

Bij elk artikel staat de lengtemaat in maat S weergeven en een algemene maattabel. Met behulp van deze maattabel kun je bij jezelf opmeten welke maat het best bij jou past. Mocht je toch nog vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice of stuur een privé bericht op Instagram.


Terug naar alle vragen
BACK TO TOP