Black Friday - Due to increased order volumes, your order may be delayed - Black Friday

Retourneren & omruilen

 

RETOURNEREN

Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen na de ontvangstdatum. Geretourneerde artikelen worden alleen geaccepteerd wanneer ze ongebruikt zijn en de originele verpakking compleet is.

Geef op het retourformulier de reden van retour aan. Stop het retourformulier in het pakket. Als je eventuele opmerkingen hebt, geef die aan op het retourformulier. Plak het adreslabel op het pakket.

 

Retour formulier
In het pakket vind je een factuur, retourlabel en een retourformulier. Retourformulier kwijt? Klik hier om het retourformulier te downloaden. 

 

Retourkosten
De retourkosten zijn voor eigen rekening. Je kunt het pakket terugsturen door het pakket naar het postkantoor te brengen of op de laten halen waar en wanneer je maar wilt door Returnista.

 

Postkantoor
Lever het pakket in bij een postkantoor in de buurt. Zodra wij je retour hebben verwerkt en de zending is goedgekeurd, storten wij binnen 10 werkdagen het bedrag terug op dezelfde rekening waarmee is betaald. Hier ontvang je een bevestiging van via de e-mail. Op het afschrift staat de naam: EsQualo Official Webshop.

 

Returnista
Je kunt het pakket ook retourneren via Returnista. Hiermee kun je het pakket laten ophalen waar en wanneer jij dat wilt. Plan je ophaalverzoek in via de volgende link: https://esqualo.nl/returnista. Zodra wij je retour hebben verwerkt en de zending is goedgekeurd, storten wij binnen 10 werkdagen het bedrag terug op dezelfde rekening waarmee is betaald. Hier ontvang je een bevestiging van via de e-mail. Op het afschrift staat de naam: EsQualo Official Webshop.

 

Retourbedrag onder €49,95
Bij bestellingen boven de €79,95 vergoeden wij de verzendkosten naar jouw adres t.w.v. €6,95. Wij willen je erop attenderen dat wij deze kosten in rekening brengen wanneer de waarde van de geretourneerde items onder de €49,95 uitkomt.

 

Verkeerd of beschadigd artikel ontvangen
Heb je een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice door te bellen naar: +31 79-3030350 of een e-mail te sturen naar: klantenservice@esqualo.com. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 uur tot 17:30 uur. Wij zijn ook bereikbaar via de chat op de website.

 

OMRUILEN
 

Artikel omruilen
Een directe omruiling is niet mogelijk. Wij verzoeken je een nieuwe order te plaatsen. Het niet gewenste artikel kan worden teruggestuurd, volg hiervoor de stappen op het retourformulier.

 

BACK TO TOP