EsQualo klantenservice / vragen

Veel gestelde vragen 

Op deze pagina vindt u de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Vul dan het contactformulier in op de homepage of stuur een e-mail naar info@EsQualo.com we zullen uw e-mail dan zo spoedig mogelijk beantwoorden. 


Uw eerste bestelling
Dit is erg simpel; u surft door de verschillende categorieën op de EsQualo webshop en doet kleding in de Shopping bag. Als u de bestelling wilt afronden klikt u rechtsbovenin het scherm op de Shoppingbag en vervolgens op de knop "bestelling afronden". Volg de stappen in het scherm en uw bestelling is geplaatst.


Wat zijn de betaalmogelijkheden?
De kleding die u koopt in de EsQualo webshop kunt u betalen met IDEAL, VISA, Mastercard. IDEAL is online betalen via internetbankieren en wordt ondersteund door tien verschillende (grote) banken. Indien u nog geen IDEAL gebruikt, maar dit wel graag wilt, dan kunt u contract opnemen met uw bank of even kijken op www.ideal.nl.  


U bent uw inloggegevens vergeten, wat nu?
Geen enkel probleem, click op login en onderaan de pagina kan u aan de rechterkant terug vinden "wachtwoord vergeten?" Vul uw e-mail adres in en u ontvangt per e-mail een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen. Mocht u problemen hebben met het achterhalen van uw wachtwoord, dan kan u altijd mailen naar info@EsQualo.com


U wilt iets bestellen, maar u wilt u niet registreren, kan dat?
Natuurlijk, registreren is niet verplicht maar wel erg gemakkelijk indien u in de toekomst meer bestellingen wilt gaan plaatsen. Indien u hier geen gebruik van wilt maken dan vult u eenmalig uw gegevens in en kunt u verder naar de kassa.


Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?
Binnen Nederland zijn de verzendkosten € 5,95. Dit zijn kleine pakketjes die precies door de brievenbus kunnen en bezorgd worden door DHL. U kunt bestelling volgen via Track & Trace, hierdoor kan u precies zien waar en waneer uw pakket wordt afgeleverd. 


Verzendt EsQualo ook naar het Buitenland?
Ja EsQualo verzend ook naar het buitenland, zodra je het buitenlandse adres invoerd, wordt automatisch het tarief voor het betreffende land berekend.


Hoe weet u zeker dat uw bestelling is aangekomen bij EsQualo?
Na uw betaling via iDEAL of creditcard ontvangt EsQualo direct uw bestelling en zal dit zo spoedig mogelijk aan u worden verstuurd. Ook ontvangt u per e-mail een bevestiging van uw geplaatste bestelling. 


Hoe weet u zeker dat uw bestelling aankomt op het door u aangegeven adres?
Indien u zeker wilt weten dat uw bestelling aankomt, raden we aan te kiezen voor de Track & Trace verzendmethode van DHL, u betaald hiervoor € 5,95 verzendkosten en dient te tekenen voor ontvangst van uw pakket. Vanaf 20:00 s'avonds kunt wordt de track en trace geupdate


Wat is de levertijd van de producten?
Indien de producten voorradig zijn, zullen wij uw bestelling zo spoedig mogelijk versturen. Reken bij brievenpost op twee a drie dagen levertijd, op zondag wordt door DHL geen pakket bezorgd. Zodra uw bestelling verzonden is krijgt u hiervan een e-mail. Als u twijfelt of uw bestelling wel aankomt, stuur dan een e-mail naar info@EsQualo.com en wij brengen u op de hoogte van de status van uw bestelling.


Uitverkocht artikel?
Regelmatig wordt het assortiment van de EsQualo webshop aangevuld met nieuwe artikelen. Daarom kan een artikel dat de ene dag uitverkocht is, de volgende dag toch weer gewoon te koop zijn. Wilt u een uitverkocht artikel graag hebben, dan raden we aan om de website goed in de gaten te houden. Daarnaast kunt u natuurlijk naar uw favoriete EsQualo winkel gaan om te kijken of de kleding daar nog wel verkrijgbaar is. Bij verkooppunten kunt u precies zien waar EsQualo in Nederland te koop is.


Kunt u uw bestelling retourneren, als deze tegenvalt?
U kunt uw bestelling binnen een periode van tien dagen retourneren. Stuur een e-mail om uw retourzending aan te kondigen naar info@EsQualo.com. Ook kunt u kiezen voor een ander product of hetzelfde product in een andere maat of kleur. Laat dit even weten in uw e-mail. Uw aankoopbedrag wordt vervolgens binnen dertig werkdagen teruggestort op uw rekening, waarmee u de betaling heeft voldaan. 

De retourzending dient terug gezonden te worden naar:

EsQualo B.V.
O.v.v. Retouren / Webshop
Heliumstraat 210
2718 RS Zoetermeer

Ook kunt u uw EsQualo artikel omruilen in de winkel voor een ander artikel. Omdat de webshop een apart onderdeel is binnen de EsQualo organisatie en daarmee los staat van de winkels is het niet mogelijk geld terug te geven in de winkels bij retouren.


Vergoeding verzendkosten bij een terugzending
De verzendkosten komen voor uw eigen rekening als u besluit artikelen terug te sturen.


Wanneer krijgt EsQualo nieuwe collecties?
EsQualo levert minimaal vier maal per jaar een seizoenscollectie. Daarnaast zullen wij tussentijds nieuwe items leveren en zoekt EsQualo zelf ieder moment naar nieuwe trends en leuke producten die online gezet worden. Houd de webshop, twitter en facebook goed in de gaten om op de hoogte te blijven! U kunt u ook aanmelden voor de EsQualo nieuwsbrief dan ontvang uw het laatste nieuws, kortingen en shopping tips.


Indien een item uitverkocht is, komt dit dan opnieuw te koop?
Verschillende items worden door EsQualo aangevuld aan het assortiment. Het kan voorkomen dat een bepaalde maat niet meer voorradig is. Indien een item helemaal niet meer voorradig is, dan wordt dit item van de webshop afgehaald.