EsQualo klanten service

Betalen en Verzenden

EsQualo biedt de mogelijkheid met iDeal te betalen. Dat is betalen in uw eigen vertrouwde internetbankieromgeving. U doorloopt dezelfde stappen als u bij internetbankieren gewend bent; het voordeel is dat de betaling met alle gegevens al voor u klaarstaan. Makkelijk en volgens dezelfde (strenge) beveiligingseisen van uw bank. Deze betaalservice is beschikbaar voor klanten van ABN AMRO Bank, Rabobank, SNS Bank, Fortis en ING.

Let op: het is niet mogelijk om zelf vanuit uw bank een overschrijving te doen naar EsQualo. 

Betalen met een creditcard
U kunt uw bestelling betalen met de volgende Nederlandse creditcards: VISA, MasterCard. Om uw gegevens te beschermen, worden deze volledige gecodeerd verstuurd via SSL-servers en zijn zodoende beveiligd tegen toegang van derden. Op het moment van de bestelling wordt uw creditcard betaling geautoriseerd. Het bedrag wordt echter pas afgeschreven van uw creditcard nadat de bestelling is afgeleverd. Als het niet mogelijk is om de gehele bestelling te leveren, dan wordt alleen het bedrag afgeschreven voor het deel van de bestelling dat daadwerkelijk is geleverd.


Algemeen

Alle prijzen van de producten die via EsQualo verkocht worden zijn inclusief BTW.

EsQualo doet haar uiterste best om in alle gevallen steeds de juiste prijs te vermelden voor elk product in onze webshop. Mocht het echter voorkomen dat de prijs van een product, eenmaal in de winkelmand, verschilt van de prijsaanduiding van dat product op één of meerdere pagina’s in de webshop, dan geldt altijd de prijs van het product in de winkelmand als definitief. Aan onopzettelijk foutieve prijsvoering op productverzamelpagina’s of productdetailpagina’s kunnen geen rechten worden ontleend.

EsQualo controleert steekproefsgewijs orders met hoge factuurbedragen. Dit doen wij om de veiligheid van uw betaling te kunnen blijven garanderen en om misbruik of fraude te voorkomen.


Levertijd en verzendkosten
Uw bestelling wordt thuis bezorgd door DHL.

Indien uw bestelling op maandag t/m vrijdag voor 16.30 uur bij ons binnen is, dan wordt uw bestelling de binnen 3 werkdagen of op zaterdag thuisbezorgd door DHL. U ontvangt een bevestiging van uw verzending, hiermee kunt u de status van uw zending controleren bij DHL met Track&Trace.

Als u ervoor heeft gekozen uw bestelling zelf af te halen bij een filiaal van EsQualo, dan ontvangt u een e-mail zodra uw pakket is aangekomen op het door u gekozen afhaalpunt. Doorgaans is dit binnen drie werkdagen na het plaatsen van uw bestelling.

Voor iedere bestelling worden verzend/verwerkingskosten in rekening gebracht:
- Bezorging via DHL Nederland: € 5,95 per bestelling - Bezorging via DHL België: € 7,95 per bestelling - Bezorging via DHL Duitsland: € 7,95 per bestelling

EsQualo levert online bestellingen op dit moment alleen in Europa en niet naar postbussen.


Uitzonderingen

Tijdens het afrekenproces houden we u op de hoogte van de actuele levertijd. Indien artikelen direct vanuit de leverancier geleverd worden, staat bij de artikelomschrijving vermeld wat de leveringsvoorwaarden zijn.  


Uw bestelling laten bezorgen door DHL

DHL bezorgt de pakketten van maandag tot en met zaterdag. DHL werkt met vier tijdsblokken in een dag voor het leveren van pakketten. Bekijk wanneer DHL bij u langs kan komen via de volgende website: www.dhlparcel.nl. Uw track en trace code is vanaf 20:00 s'avonds geupdate.


Indien het pakket niet door de brievenbus past en u de eerste keer niet thuis bent, dan zal DHL dezelfde middag nogmaals het pakket bij u aanbieden. Wanneer het pakket beide keren niet kan worden afgeleverd, vindt u een kaart in de brievenbus met daarop een bezorgcode. Via de bezorgcode en uw postcode kunt u een nieuwe aflevermogelijkheid selecteren. Het pakket kan ook bij een DHL punt worden afgeleverd of bij de buren, dit gebeurt de volgende werkdag.


Ander afleveradres

U kunt er ook voor kiezen om uw bestelling op een ander afleveradres te laten bezorgen. Handig als u de bestelling bijvoorbeeld als cadeau verstuurt of op uw werk wilt laten afleveren.


Geannuleerde artikelen

Met de grootst mogelijke zorg monitoren wij voortdurend ons online assortiment. Voor de levering van uw bestelling zijn wij afhankelijk van meerdere factoren. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van uw bestelling blijkt dat een product dat u besteld heeft niet meer op voorraad is of niet aan de door ons gestelde kwaliteitseisen voldoet. In dit geval wordt het aankoopbedrag van het artikel, inclusief verzendkosten, aan u gecrediteerd.